Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 16 november 2019

Op een donkere november dag...


...bakken we pepernoten.

Ik wilde ook koekjes bakken maar het meel is op.

Nou ja, een soort is ook genoeg.

Het is zo donker dat je geen stofje ziet liggen. Eigenlijk had ik moeten poetsen, maar je ziet toch niks. Alle schemerlampen zijn de hele dag aan geweest. Volgende week toch maar zien of er tijd is voor een "grotere beurt". Het blijft allemaal een beetje achter omdat er veel werk is in het bedrijf én in dochters huis.
Vandaag heb ik niet mee gewerkt. Philip en ik hielden een rustdag.
Ik heb gisteren m'n scheenbeen flink gestoten; de rustdag heeft veel goed gedaan.
Morgen ga ik schilderen, vanavond even het strijkgoed wegwerken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!