Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 24 januari 2020

Geen foto's?

Gek toch, ik vergeet gewoon om foto's te maken. De dagen gaan dan ook sneller voorbij dan ik dacht. Gelukkig maar, want januari is nooit mijn meest geliefde maand geweest. (Sorry lieve dochter; had ik jouw geboorte toch niet goed gepland).

Genoeg te doen.
Werk, koor, een concert in de Hannerup Kerk met een koorvriendin gisteren, een dagje shoppen met mijn lieve schoondochter vandaag en morgen met de chef naar een optreden van Laura Illeborg in het muziekhuis in Vejle. Daar gaat de week....

...ik maakte weer een puzzel af...
Ik had hem maar boven op de naai/strijk en tv kamer neergelegd;
 beneden is het licht niet zo goed.

...en als ik dan naar beneden ga kijk ik zo de kamer in...
Het is al een uurtje langer licht!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!