Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 27 februari 2020

Weer een keuvelblogje.

Na het drama van maandag werd het weer gewoon "de alle dag".



Ik reed met de chef naar de tandarts in Odense omdat er twee schroeven in z'n kaak moesten worden gezet. Hij heeft een tandartscomplex, ergo grote angst! Helaas was zijn "eigen" tandarts op vakantie en had hij helemaal geen fiducie in de vervanger zodoende reden we onverrichter zake weer naar huis. Volgende week donderdag terugkomen... Oef! Ik zal blij voor hem zijn als er eindelijk een punt kan worden gezet achter het implantaat-verhaal. 



Woensdag had ik een uitnodiging voor een brunch. Inge had ons uitgenodigd omdat ze altijd door Ulla of mij wordt opgehaald voor de kooravonden. Af en toe rijdt Helle, dus die mocht ook mee.



Tja, zo duurt een brunch vlug een uurtje of drie. Wat was het weer gezellig!

's Avonds ging ik naar een musical-avond met Caroline. Fantastische avonden waar de studenten hun talent laten horen. (en zien). Wát een stemmen! Die komen er wel. Caroline en ik hebben altijd een hoop te vertellen aan elkaar. Heerlijk die avondjes.



Vandaag haalde ik Carl op bij de Christianskerk. De vierde, vijfde en zesde klassen van drie scholen hadden een dag vol zang. Er zijn nieuwe psalmen opgenomen in het psalmenboek van de Deense kerk en die werden op een heel leuke manier gepresenteerd en gezongen. Carl vond het in elk geval een hele leuke dag.

"Hoezo nieuwe psalmen? Ik ken die oude ook niet, zei hij.



Later op de middag deed ik boodschappen bij Superbrugsen/Coop, waar Caroline in de leer is. Moest ik toch eventjes gaan zien. Als je Coop lid bent dan krijg je hun tijdschrift gratis. Dat ben ik al heel lang.



Ivona stuurde een fotootje van het ochtend concert waar Philips klas moest zingen. Hij houd zich gedeesd op de achtergrond want hij heeft een hekel aan "de voorgrond". 



Morgen krijgen we vrienden op bezoek die indonesisch eten krijgen voorgeschoteld. Je kunt hier niet "even naar de chinees", dus de chef maakt het zelf. De soep is al klaar; de rest staat uitgestald op het aanrecht, want anders kan hij nooit net dát vinden dat nodig is.
Maar hij is een fantastiche kok!

Tja, geen berichtje over Casper. Die wacht op het bier dat ze brouwen in de scheikunde klas van het gymnasium of hij speelt oude klassieken (Beatles) op z'n gitaar.



En tussen alle bedrijven door wordt er ook nog gewerkt. Goed hè!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!