Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 28 mei 2020

Het sociale leven komt weer op gang.

Vandaag was ik op de koffie bij drie van mijn zangmaatjes. Wat was dat weer gezellig. Zo gezellig dat we drie uur lang zaten te keuvelen. De chef vond het allang goed; die heeft er ook genoeg van om mij elk uur van de dag om zich heen te hebben ;-).. 




Even een foto laten zien van de prachtige gele en rode brem die nu in bloeit staat. Onze tuinhulp is ziek - psychisch - zo ziek dat hij echt niet kan komen (dat weet ik van z'n moeder). Ik schrijf af en toe sms'jes om contact met hem te houden en daar antwoord hij gelukkig ook op; met een paar woorden.


We schilderen; nou ja, de chef doet het meeste.
de achterkant.
Morgen ga ik schuren...en schuren..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!