Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 22 mei 2020

Toch weer die knie.

Toen ik gisterenochtend opstond kon ik niet op mijn been staan. Ik had de halve nacht al wakker gelegen van de pijn. De knie voelde alsof hij helemaal gedraaid zat. Gaat misschien over als ik opsta, dacht ik. Maar tjee dat deed vreselijk pijn. Gisteren zat is daarom de hele dag met het been omhoog. Ijs erop en eraf en wat pijnstillers. Oei wat had ik een zelfmedelijden! Vreselijk als je niet kunt lopen!! Dan ben ik echt zo'n zielig pietje...


Vandaag belde ik de dokter en na wat uitleg heeft ze me verwezen naar de fysiotherapie. Ik heb artrose in m'n voet en daarom is een operatie van de knie (die waarschijnlijk ook daarvan is aangestoken) niet aan te bevelen. 
Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter. Maar wat is het lastig voor een bezige bij als ik.

Gek dat het zo in een keer kan veranderen. Woensdag voor Hemelvaart had ik nog nergens last van. Omdat we redelijk vroeg stopten in de zaak stelde ik voor om wat verse vis voor het avondeten te halen in Middelfart. Het was prachtig weer; we hadden tijd en besloten om een heerlijke garnalentoast te kopen en ter plekke te verorberen.

Het voelde als een vakantie dag, want zeg nu zelf waar je zo'n heerlijk plekje met uitzicht vindt.



Later op de middag namen we de fiets.


Langs ons "eigen" Østerstrand. 
Hier sta ik bijna met m'n voeten in het water en maak eens een foto vanaf de waterkant. Zie je de chef op het bankje?

Hopelijk kan ik over een paar dagen weer fietsen....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!