Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 23 maart 2021

Coronapas of test of..

Langzaamaan gaat ons land weer open. Met ons land bedoel ik het land waar ik woon, Denemarken. Na Pasen, de 6 april mogen de  leerlingen van de 5 tot en met de 9 klas weer om de week naar school. Hetzelfde geldt voor de gymnasia en beroepsopleidingen. Als iedereen ouder dan 50 ingeënt is mogen de scholen en opleidingen weer "gewoon" open. De kappers (eindelijk, hoor ik de mensen zuchten) en andere liberale zaken mogen ook weer openen. MAAR: je moet óf een coronapas óf een negatieve test kunnen tonen, anders gaat die vlieger niet op. Het gymnasium heeft bijvoorbeeld vier mensen aangenomen om de leerlingen te testen 😷 . 

Dat inenten gaat langzaam.... Astrazenica is nog niet helemaal goedgekeurd hier. Testcentra zijn er genoeg, maar niet iedereen wil zich laten testen. Ik ook liever niet als het met die lange watpin is, die bijna uit je achterhoofd komt. Wat moet dat moet, maar ik hóef niet. Gelukkig is mijn haar zo lang dat ik het kan vastzetten met spelden en elastiekjes. Gelukkig hoef ik echt niet persé uit eten te gaan (restaurants gaan 13 april open) of naar de bioscoop en waarom zou ik nieuwe kleren kopen als ik toch nergens heen ga 😎.

GENOEG, GENOEG, GENOEG!!! IK ZET ER EEN STREEP DOOR EN HOU OP MET ZANIKEN OVER DIE CORONA! OP NAAR DE LENTE....



4 opmerkingen:

  1. Vanavond weer een persconferentie van de minister over de corona maatregelen.
    Denk dat ik er ook maar een streep door zet.
    Fijn dat de lente wel vreugde in het leven schenkt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa!! Op naar de lente! Hoeraaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft u dringend een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou graag de lening van Karin Sabine voor mij waarderen een lening van € 10.000 Als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan misleiding door valse schuldeisers en vraag een echt leningbedrijf aan per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp + 34 632 72 51 57

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!