Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 17 oktober 2021

Alles op een hoop

De jongste kleinzoon werd 12. Ook een oktober kind, dus weer een verjaardag deze maand. 

Hoera voor Philip!

Eerst was er heerlijk eten met een zelfgemaakte ijstaart en een chocoladetaart als toetje en toen werd er getekend.

In groepjes van drie....raden maar wat het voorstelt.

Een gezellige verjaardag voor de familie. 

Met zijn vrienden gaat hij een middagje "poolen" (bilarten) volgende week.

12 jaar. 

Ze zijn me allemaal boven het hoofd gegroeid.





Ik heb intussen mijn nieuwe telefoon bijna "up-to-date".    Wat zijn er toch veel noodzakelijke apps, die weer opnieuw ingesteld moeten worden. Bijvoorbeeld die van Postnord, om de pakjes-box bij de supermarkt te openen. Die app had ik wel, maar daar moest dus een nieuwe code op. En ga zo maar door. De medicijnen-app, de dokters-app, de bank-app, de "nem-idé"-app, de mobilepay-app. De ziekenfonds-app en mijn rijbewijs-app moet ik nog opnieuw installeren. Dat moet met paspoort en dubbele codes.... Mijn leven ligt op een mobieltje...OEF!


Gisteren haalde ik draadloze oordopjes (dat was dat pakje van de post) omdat geluid nu via bluetooth gaat. En zonder muziek, een podcast, een youtube video of een boek in m'n oren, nee, dat gaat het niet worden. Maar het was nog een hele hejsa om dat ding te installeren.....Ook weer iets dat opgeladen moet worden.....

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Dorien met je jongste kleinzoon.
    Ja, de jongere zijn een stuk langer dan wij vroeger.
    Een nieuwe smartphone is een, alles installeren is twee. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd nog, met de jarige.
    Ja kleine kinderen worden groot en de potloden bij jullie.
    Leuk spelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is wel raar hè, je leven op een mobieltje. Hier ook bijna, ik ben er nog steeds niet aan gewend. Gefeliciteerd trouwens met je jarige

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook de kleinste! ;-)

    Alles moet inderdaad opgeladen worden. Gedoe soms vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!