Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 8 oktober 2021

Vandaag...

Vandaag ben ik jarig. 

Alweer, want de jaren lijken steeds sneller te gaan. Vandaag had ik drie vriendinnen op de ochtendkoffie (avec).


Als ik nu eens net als Malou de cijfers omdraai  dan word ik 17. Wat was ik toen toch een naief jong grietje in de laatste klas van de de MMS met een heel leven voor me. En wat is het tot nu toe een heerlijk leven geweest. Ik mag niet klagen, ook al draai ik de cijfers weer om. 

Vanavond gaan de chef en ik uit eten en morgen komen de kinderen en kleinkinderen. Proost!

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je geboortedag, dat er nog vele mogen volgen.
    Er is niks mooiers om je weer 17 te voelen, ook al is het via een trucje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lieve Dorien,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop, dat je een top-dag gehad hebt en...
    ik wens je een top jaar toe: vol gezondheid en leukigheid.

    Dagdag! Marlou

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Alsnog gefeliciteerd. En wat mooi dat je je leven tot nu toe als een heerlijk leven beschouwt.Ik ook, dus dan hoef je de cijfers niet echt om te draaien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!