Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 23 februari 2022

Een weekendje met Philip

 Knutselen aan een "Leonardo da Vinci" project met farfar


De voorloper van de helicopter.


 "Fredags-slik"
Vrijdags-snoep.
Dat is een gewoonte in bijna alle Deense gezinnen met kinderen.
Een zakje/bakje snoep op vrijdag, met de Disney show op tv om zeven uur 's avonds.


Naar de bioscoop met Farfar; naar de film "Uncharted", Carl mocht ook mee.


Een flinke wandeling met mij langs het strand en tot slot begonnen we aan een "onmogelijke " puzzel, Harry Potter in 3D.


Dag Philip; het was een gezellig weekend. Tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Ha Dorien,

    wat een prachtig bouwwerk.
    Philip boft!

    En die puzzel... die wil ik graag zien, als-ie af is!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om samen te werken aan zo,n project, mooie lessen zijn dat, interessant .
    Oei vrijdagmiddagsnoep, hier wil men ivm het steeds groter wordende obesitas probleem, gaan minderen.
    Het ziet er heel verleidelijk uit :-)
    De 3D puzzel wil ik, net als Marlou, ook wel zien als die klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch bouwpakket hebben ze gemaakt, mooi in dat blanke hout.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto jong en oud samenwerken aan een project van de grootste technische denker Leonardo da Vinci.
    Een mooi model van de voorloper van de helikopter.
    Vrijdags-snoep, lijkt me heerlijk om zo samen thuis de dag te vieren. Hans

    @ kan me voorstellen dat je wel zin in vakantie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wilde ik nog zeggen, je boft met zulke lieve kinderen en kleinkinderen.
      Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      In het tweede uur, dank je voor je aanvraag.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  5. Gezelligheid!

    Ik luisterde vandaag de aflevering over Denemarken van de Grote Podcastlas: https://vriendvandeshow.nl/de-grote-podcastlas/episodes/15-denemarken?context=show was leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Dorien, een berichtje uit België om je te zeggen hoe fijn ik het vind dat je af en toe muziek opneemt in je blog. Zo heb ik Michael Falch ontdekt en ik ben er blij om. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!