Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 15 juli 2022

Een weer-dipje.

Vandaag waaide het en de temperatuur kwam niet hoger dan 18 graden. Gaf ik niks om, want ik ging met een van mijn vriendinnen naar Kolding Storcenter, alwaar ik twee bloesjes scoorde in de uitverkoop.  Het was helemaal niet druk in het centrum; vele mensen zijn erop uit getrokken - met vakantie. 

Bij "Søstrene Grene" stond ik bij de kassa voor "de koningklijken2.

Moeilijk te zien op de foto, maar op het linkerbord staat: KASSA  - voor koningklijken en op het rechterbord staat: KASSA - voor beleefde mensen.

Toen ik me omdraaide zag ik ook de KASSA - voor slimmerikken.


Mmmmm, misschien stond ik toch in de verkeerde rij 😊

4 opmerkingen:

  1. Ook in NL een succesvolle winkelketen maar of er ook van die leuke kassa's zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog, maar bij welke kassa je ook staat, het is kassa ping.
    Wel een aardige verkoopster met een gulle lach. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig die bordjes bij de kassa, nog nooit gezien hier.
    Leuke winkel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou wel een weerdipje willen momenteel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!