Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 6 juli 2022

Moestuin(tje).

Bessenpluk.
Kijk hem eens somber kijken, die chef...haha.
Dit jaar maak ik er geen bessengelei van; die heb ik namelijk nog genoeg. 
Deze gaan in de vriezer. Voor later.



De verdere oogst is: volop sla, veel (kleine) komkommers en allerlei kruiden. De tomaten zijn nog te groen en eigenlijk zou ik de groene kool moeten uitplanten, maar die is bijna opgegegeten door ...ja, wie zal het zeggen. De zwarte bessen en de blauwe kruisbessen moeten nog even in de zon blijven rijpen.

Daar houden de rozen in m'n tuin ook van, die zon.


" Ik geef je een roosje, mijn Roosje, Ik geef je een roos elke dag"..



2 opmerkingen:

  1. Bessenpluk, nou heerlijk uit eigen tuin.
    Groentetuin is zo dankbaar om te hebben.
    Was altijd een gezellige bezigheid. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje hulp is nooit weg. Leuk hoor, oogsten uit eigen tuin!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!