Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 28 augustus 2022

Geen koor meer. Wat dan?

De zomer loopt ten einde. Hier in het hoge noorden in ieder geval.
Dat betekent dat de herfst en winter activiteiten weer beginnen. Er zijn duizend en een aanbiedingen. Je kunt iets creatiefs gaan doen, een nieuwe taal leren of iets leren over geschiedenis bijvoorbeeld. Jaren lang zong ik in een koor; het Lunakoor. Maar het koor is opgeheven. Van de ene kant mis ik het zingen, maar van de andere kant vind ik het best fijn om niet meer 's avonds weg te moeten. 

Dan maar iets anders vinden; iets "gezonds" misschien?
Er is "Idræt i Dagtimerne"; sporten overdag. Daar heb ik me aangemeld voor het luttele bedrag van 20 euro p/maand. Nu kan ik aan een heleboel dingen gewoon meedoen.
Laat ik maar met twee beginnen....ha,ha.

(kun je het lezen ;-)


Restaurant Carlos




Blijven bewegen is goed voor de mens en ik wil graag nog een aantal jaartjes meedraaien in de mallemolen van het leven.



👫💓🎈


Gisteren waren wij 47 jaar getrouwd. 

Ongelooflijk dat 47 jaar zo vlug voorbij kunnen zijn. Weggevlogen zijn ze....als een zucht (en af en toe gekreun, laten we eerlijk zijn)

Toen wij trouwden was er ook een hittegolf. Dat was alleen niet zo normaal in die tijd. Ik weet nog dat we binnen lunchten omdat het op het dakterras te warm was.

We vierden het samen gisteren, maar omdat we niet zo'n grote eters meer zijn als toen we jong(er) waren kozen we voor een lunch. Een drie-gangen- menu krijgen we niet op ;-)

Proost!

Vandaag bezocht ik een "Strikke-butik" een brei-zaak. Op het platteland, in Gelsted in een hele grote loods. Samen met Herdis en Lisbeth, 2 vriendinnen van m'n breiclubje. Hier konden we inspiratie opdoen, het was er gezellig...en druk!

Ik kocht wat garen en een breipatroon. Lisbeth kocht een ander patroon en Herdis kocht garen en een brei-boek. Nu kunnen we weer vooruit! Delen maar - en kopiëren. 
 


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog veel jaar samen gewenst. Ik heb even een inhaalslag gedaan in het lezen van jouw blogs. Hoewel ik als volger sta genoteerd, krijg ik geen berichtjes meer helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leve de liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sporten is een goede vervanger voor het koor.
    Nog gefeliciteerd met het 47 jarig huwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!