Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 21 september 2022

Tureluurs

Ik werd er tureluurs van. Van het feit dat mijn weblog heeeel langzaam werkte en er een aantal blogjes gecrypteerd overkwamen. Toen smeet ik al die blogs die ik volgde eruit en woeptie, de snelheid kwam terug. Een aantal blogs kon ik weer installeren, maar sommigen bleven gecrypteerd en hadden meteen invloed op de snelheid/lanzaamheid bij het opstarten. Die mogen voorlopig niet meer meedoen....tja.

Het zal inderdaad aan ons virus-programma liggen, dat na een up-date van wordpress (ik heb geen wordpress meer nadat de website van het Lunakor gestopt is) een aantal blogjes niet vil accepteren. Maar helaas pindakaas, dan moeten we "in het hart" van de computer duiken met het risico dat de printers in de firma niet meer optimaal werken. Dat durf ik niet en ik heb er overigens ook maar weinig verstand van. Daarom laat ik het maar hierbij....

Wat er verder te melden valt? Het is heel rustig in de zaak. Dat is lang geleden en eigenlijk vinden we het wel goed zo. Ik denk dat het door de crisis komt; bedrijven wachten met hun bestelling zolang er nog voorraad is. Je weet immers nooit hoe de toekomst eruit komt te zien.

Caroline verkocht haar autootje en zoeft nu naar haar werk op een elektrische step. Casper gaat aan de slag als pakketbezorger bij Postnord. Zoonlief hoopt a.s zondag de maraton in Odense te lopen en schoondochters yoga loopt als een trein. 

Ik bakte muffins met rabarber en "bojsenbær" en vanwege de aanloop gisteren zijn ze alweer allemaal op. 

De foto is van het internet; die van mij zagen er lang zo mooi niet uit maar smaakten hemels.

Ik had een zak vol appels gekregen van het nichtje van de chef en maakte "æblegrød" grove appelmoes, die we hier eten met melk erop ;-) en Per bracht twee potjes zelfgemaakte pruimenjam mee. 

Oh ja, ik poets het huis want zaterdag komen mijn oudste vrienden en vriendinnen op bezoek. De chef helpt met het eten (waarna hij pleegt te verdwijnen 😂) 

 

7 opmerkingen:

  1. Kun je bij mij ook niet meer komen? Misschien een idee om mijn nieuwe logjes te lezen via het volgen per e-mail? Kun je invullen in de kolom. Er zijn trouwens wel meer bloggers die dit systeem hanteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan inderdaad niet op jouw blog komen. Echt vervelend. Ik wil je graag volgen via e-mail. Maar hoe😄🙈

      Verwijderen
    2. https://griemmank.wordpress.com/ en dan rechts in de kolom kijken, dan zie je dat je het weblog kunt volgen via e-mail. In het venstertje je eigen e-mail adres typen. Ik heb heel veel mensen, die op deze manier een berichtje krijgen als er wat nieuws geschreven is. Probeer het maar.

      Verwijderen
    3. Ik zag dat het gelukt is. Gezellig, hoor. ;-)

      Verwijderen
  2. Gedoe is dat he, als je blog niet doet wat je wilt dat ie doet. Ik kan daar ook zo gestressd van raken. Heb te weinig kennis om het dan op te kunnen lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel gerommel dit afgelopen jaar, ook bij Blogger. Tureluurs word ik er van.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!