Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 25 november 2022

Hé, zeg eens nee!

Mijn lieve chef vindt het altijd okay als ik me in het sociale leven stort, maar af en toe vind zelfs ik het teveel van het goede. Het sporten op maandag hou ik natuurlijk aan omdat het goed voor mijn lijf en leden is. De intervalwandeling dinsdags ook. Maar als alle sociale gezelligheid in een week valt dan voel ik dat mijn potje leeg is, hoe gezellig het ook is.

Een etentje met mijn oude alt-groep bij Vivaldi. 

Woensdag was het breien.


Een middagje met koffie en cake met oude collega's in Café Stillestund.

Vandaag ga ik zingen en vanmiddag gaan we allebei even naar de kerstmarkt bij de Sct Knudsschool. (Carl bakt æbleskiver ;-))

Dus toen Suzana schreef of ik een avondje naar Middelfart kwam zei ik nee.



3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar. Soms is het gewoon teveel en moet je rust inbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je voelt het zelf het beste aan wat je wilt en nog kunt doen.
    Gelukkig heb je ook prioriteiten die je blijft doen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat snap ik wel hoor. Je doet ook echt veel! Bertiebo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!