Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 23 november 2022

Gewoon woensdag.

De sneeuw is intussen weer gesmolten en vervangen door donkere wolken en regen. 
Binnen-blijven-weer.


Ik dacht, ik zet er maar een fotootje op van de breiclub (dat mocht van de dames). Dat was vanochtend hier thuis. We waren vandaag maar met z'n vieren.


Na de lunch fietsten we even naar de Biltema winkel. Ja ja, ik kreeg de chef mee. Het regende flink toen we weer buiten stonden. 

En de zon? Tja, die houdt een winterslaap denk ik.

3 opmerkingen:

  1. Gezellig weer de sneeuw, dan is het binnen goed vertoeven.
    De zon blijft op de achtergrond. Hans

    @ hier gaat de industrie de stad uit, maar vestig zich wel ergens anders. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor gezellig samen zijn heb je geenwachtwoord nodig. Hans

      Verwijderen
  2. Dat vind ik mooi gezegd: de zon houdt een winterslaap. Bertiebo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!