Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 6 september 2023

Het goede weer doet wonderen.


"Septembers himmel er så blå"; de luchten in september zijn zo blauw klinkt het alom bekende lied en het is weer zomers geworden in DK.  

Carl kwam gisteren en bracht zijn moeder mee en zo werd het laatste stukje heg gesnoeid. Nu de struiken nog....

Dat komt wel; we beginnen eindelijk weer energie te krijgen. 

Tja, eigenlijk is er maar weinig om over te schrijven. Als je ziek bent leef je zo'n beetje in een limbo. Maar hoera! ik ben er weer uitgeklommen!


Volgende week maar weer eens naar de gym en misschien naar de intervalwandeling. 

Ik ging wel naar het koor vorige week en bromde wat mee op de achtergrond. Leuk om iedereen weer te zien. Van zingen word je blij (al kwam er van het zingen niet zoveel terecht). 




Er was ook werk aan de winkel. Een grote order gaat zo dadelijk de deur uit. Gisteren stond ik flink wat uren achter de snijmachine en dat gaf een pijnlijke rug. Vandaag sneed ik de rest en het was zoals ik dacht: op blote voeten gaat het staan veel beter!


Een mens (ik) is nooit te oud om te leren...haha.

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg dat, september is een heel warme maand aan het worden.
    Zou je nu niet meer verwachten, maar het is eenmaal zo.
    Gelukkig heb je plannen genoeg is goed om je beter te voelen.
    ik loop ook op blote voeten in huis. Hans

    @ inderdaad nu huur ik, maar ventileren is een belangrijk onderdeel van een gezond binnen klimaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet mijn geboorte plaats, maar ik woon er heel erg fijn.

      Verwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!