Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 10 september 2023

September cadeau.

 


Paëlla, pannekoeken, Pad Thai. Burgers, Bowl, fries (alles in de frituurpan), vis of iets Vietnamees? Er was van alles te eten bij het jaarlijkse Streetfood festival. Alles omlijst met muziek en heerlijk weer. 



We schoven onze lasagne de koelkast in en gingen vrijdagavond streetfood eten. We kwamen Sandra en Per tegen en aten na afloop nog een lekker ijsje samen. Gezellig.

Je maakt het niet vaak mee dat je tot 's avonds laat buiten kunt zitten in DK. Maar afgelopen week ging het prima. Gisteren had ik een afspraak met Suzana en zaten we om kwart voor tien nog buiten op een terrasje.


Ook de druiven hebben geprofiteerd van het warme weer en werden eindelijk zoet. Ik knipte ze vrijdag en maakte er druivensap van. 






Het strand werd druk bezocht door zonaanbidders, wandelaars, fietsers en zwemmers.


Klimaatcrisis of niet. Ik geniet van dit zonnige september-cadeautje.


PS: Ik heb me toch veel gelezen deze zomer....dit zijn er een paar van; de andere liggen in de boekenkast of ik las ze op mijn tablet. Inderdaad, nogal wat "crimi's ";-)

2 opmerkingen:

  1. Streetfood festivals die doen het hier ook goed, vooral als het zo mooi weer is.
    Zelfs aan de vijver is het drukker. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat weer.. Het is niet goed denk ik, maar oh wat is het lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!