Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 10 oktober 2023

Homemade.

 
Ja, ik werd (alweer) een jaartje ouder. Daar heb ik gelukkig tot nu toe geen last van. Misschien zelfs voordelen, want ik word gewoonweg af en toe voorgelaten. Vandaag bijvoorbeeld, in de supermarkt. En bij HN, een soort doe-het-zelf-zaak was de jongen bij de balie zo vriendelijk om mee te lopen naar het rek dat ik zo gauw niet gevonden kreeg. 

Zondag, op mijn verjaardag, kwam de familie op de lunch en de koffie met gebak. Die opgroeiende jeugd kan flink eten hoor. Fijn dat ze het lekker vinden. De chef en ik stonden zaterdag een aantal uren in de keuken te bakken en te braden. Kijk maar op de bovenste foto. 

Oh ja, de vlag moet ook nog op de tafel ;-)...en er moeten nog een paar stoelen bij.

Ik kreeg o.a. boeken, bloemen, planten, bodylotion, thee en een geurtje. Een cadeaubon voor twee voor het nieuwe HC Andersens museum in Odense. En een prachtige, zelfgeborduurde feestloper van mijn dochter. Daar zitten heel wat uurtjes werk in.



7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Dorien, nog vele gezonde jaren gewenst.
    Dan ben je pas echt jarig als Chef mee helpt met de voorbereidingen.
    Wat een mooie feestloper heeft je dochter geborduurd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Dank voor je medeleven, heb wel pijnstillers, maar dan voel je ook niet goed of je houding goed is.
      Maar ik sta er alleen voor, alles doen met kleine stapjes.

      Verwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd. Die verjaardagsloper, wat een geweldig cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat alsnog. Jullie hebben weer veel energie, dat is wel duidelijk. Het kleedje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Dorien, wat zal het gezellig geweest zijn zo met al je nazaten aan tafel! Veel werk maar ook dankbaar om te doen, toch. En wat fraai zeg, wat je dochter heeft geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat prachtig zo'n zelfgemaakt cadeau. Dat zijn de mooiste cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!