Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 23 oktober 2023

Spierpijn.

Een andere instructeur bij de gym vandaag: Monica. Ze deed het goed hoor, applaus. Maar het waren wel nieuwe oefeningen. Vooral mijn schouders en nek moesten eraan geloven. "Knak-knak" zei m'n nek, wat heel goed was want ik had al een paar dagen last van een stijve nek. Wat oefeningen al niet kunnen doen!
Nou heb ik spierpijn 😄😄😄 in m'n schouders en armen. 

Zaterdag gingen er een hoop appels in de sapkoker. Maar er staat nog een halfvol krat. Ik maak nog een keer appelgelei (nee, dat is geen appelstroop) nog wat appelmoes voor de vriezer en misschien appelsap van de rest.

Ik pikte een foto uit de krant waarop je kunt zien hoeveel strand(zand) de storm heeft weggenomen.. Toch is dit een te overziene "schade". Ook de cirkelbrug heeft het overleefd. 

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk, dat appelsap. Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je spierpijn hebt ben je goed bezig geweest.
    Je bent een kei in de keuken, heerlijk je eigen producten maken.
    Ik las ook dat er overstromingen zijn geweest in Denemarken. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!