Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 22 november 2023

Ceciliadag

 Vandaag is het de naamdag van Sint Cecilia en oud bijgeloof zegt dat het weer op deze dag verteld hoe het winterweer gaat worden. Awel, ik ben benieuwd.  


Met mijn nek en schouder gaat het veel beter na het bezoekje aan de chiropractor. Heel goed zelfs! (Nicole, je kunt met een gerust hart een chiropractor opzoeken. Het is een zesjarige opleiding! De eerste drie jaar volgt men de opleiding tot arts).

Over een paar dagen komen er weer blogjes. Nu heb ik wat problemen met Google op de computer. Dit schrijf ik op mijn tablet. Ik werk liever op de pc.


4 opmerkingen:

  1. Een chiropractor geeft vaak een goed resultaat, ben er jaren onder behandeling geweest.
    Vanmorgen ook hier een prachtige zonsopgang een feest om zo de dag te beginnen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat hoop ik dan maar, het was echt mooi weer hier in Zwolle.
    Fijn dat het weer beter gaat, nek- en schouderklachten zijn vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat fijn dat het zo goed heeft geholpen Dorien. Dit ga ik zeker onthouden! Wat een fijne tip.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!