Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 5 maart 2024

Salvadore

Gisteren bezocht ik samen met een vriendin de kleine tentoonstelling over en met werken van Salvadore Dali !! Gewoon hier in ons stadje. Klein maar fijn. Er waren tekeningen, aqarellen en een flink aantal bronzen beeldjes. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat hij ook beeldhouwer was. Hier een kleine greep uit de bronzen-beeld-werken die er te zien waren. En ja, ze waren ook te koop ;-), Het paard kost 39,500 Euro. Die leuke space elephant zou ik wel willen hebben hier in huis. Kost maar 50.000 Euro. Bij nader inzien zie ik er maar van af. Het staat hier al zo vol 😄😄



1. Horse saddlet with time, 2. Space elephant, 3. Profile of time.



3 opmerkingen:

  1. Salvadore Dali was zeker een bijzondere kunstenaar.
    Had ooit een print van hem in mijn woonkamer hangen en was altijd een aanleiding voor gesprek. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Was zeker mooi weer om buiten te zijn.
      Gelukkig positief nieuws en zelf ook werken aan verbetering.

      Verwijderen
  2. Nou ja zeg, die ene Dali had er heus nog wel bij gekund. Als je maar wil hè. (Ik moet trouwens nog altijd grinniken als ik die kop met snor zie)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!