Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 12 maart 2024

Waar blijft het zachte weer toch?

Weet je wat ze zeggen op z'n Brabants? Welnu: het is "verrèkkes kouw" ;-)  Dat was het vandaag en gisteren. Vooral op de fiets. Na de dinsdagse wandeling fietste ik naar de stad voor een afspraak met twee vriendinnen. De ene was gisteren jarig geweest en trakteerde op koffie met appeltaart bij het koffiehuis. Lekker en heel gezellig! 

Daarna fietste ik naar Carl, die ziek thuis was. Zijn moeder (mijn dochter) was de hele dag met de jongeren van haar opleiding naar een sportgebeuren in Odense en dan kan zo'n dag in je eentje best lang zijn, ook al ben je 14 jaar. We keken een filmpje tot zijn moeder thuis kwam.

De chef was naar de tandtechnicus in Kolding, want er was een "schroefje los" van zijn gebit. Dat kon gelukkig gemaakt worden terwijl hij wachtte. 

Al met al vloog de tijd voorbij. Ik haalde twee "stjernekasters" bij Menu. Lekker en voor een keertje heel gemakkelijk.


Morgen wordt het warmer zegt het weerbericht. Ik moet het eerst zien voor ik het geloof. Morgen moet ik de boekhouding bijwerken, maar eerst denk ik dat de chef het bureau moet opruimen. Hij heeft de aanbouw voor het huis van onze overbuurman getekend en daar komen nogal wat berekeningen aan te pas. Van bouwtekeningen weet hij alles, van opruimen........tja....



3 opmerkingen:

  1. Nou ook hier het zelfde herfst weer, brr mag wel wat beter.
    Beterschap voor Carl.
    Chef heeft het net als ik getroffen bij de tandtechnicus, scheelt een keertje terug komen.
    Succes met de boekhouding aan een opgeruimd bureau. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo gaat de tijd maar door. Ziet er heerlijk uit, dat broodje. Ik vind Menu een fijne supermarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het bureau wel meevallen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!