Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 20 juni 2024

Weerstand bieden..uh..


Heb jij er ook last van? In een winkel boeken laten liggen die zoveel afgeprijsd zijn? Ik kom altijd in de verleiding om er een (of twee of drie) te kopen. Ik deed het niet. Ik heb al veel te veel boeken. Boeken die ik zeker wil houden en boeken die ik eigenlijk moet opruimen. Per slot van rekening lees en luister ik ook veel digitaal.

Maar ik vind het best moeilijk. Hier, in dit tweedehandszaakje lagen ze voor 5 kronen. Da's minder dan 70 eurocent.

Allez, ik kocht er eentje. Echt waar, eentje maar.


5 opmerkingen:

  1. Heel verleidelijk om dan een boek mee te nemen.
    Zeker als je een fanatieke lezer bent. Hans

    @ een mooie reactie, zonder vleugels komt men niet ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb er ook last van en voor zo'n prijsje is het wel heel verleidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de bieb liggen altijd boeken voor 1 euro. Ik kijk altijd of er iets bij ligt. En wat ik koop gaat na het lezen naar een minibieb. Of laat ik achter op een camping.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!