Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 13 juli 2024

Muziek van twee kanten.

De buurvrouw had al van te voren haar excuses aangeboden voor de te verwachte muziek vanwege het studentenfeest van hun dochter. "Kadoen-kadoen-kadoen ", klonk het.
Twee kilometer verderop, achter het stadion, werd het jaarlijkse "Metal Magic Festival" gehouden, "Voem boem boem iiihhh..."
Ik deed m'n oortjes in en zette mijn luisterboek aan ☊.. Het was te warm boven om met de ramen dicht te slapen. Om een uur was het stil.

Ach, die feesten en herrie was er ook ooit bij ons toen onze kinderen feest hielden; of wij zelf ;-). Dat moet kunnen. Eerder op de dag had het buurmeisje ons uitgenodigd om te lunchen. Ze hadden een foodtruck gehuurd, waar je burgers en fish en chips kon krijgen. Gezellig toch. 

Om even uit de herrie te zijn gingen de chef en ik eten bij de nieuwe "madbar" MaNoa. Italiaans, maar "helaas" alleen pizza's. Wel heel lekkere hoor. Het restaurantje ligt in een kelder met welvingen en dat geeft de chef wat hoor-problemen. Het was toch gezellig!

Wil je een leuke film zien? Dan ga je naar "Fly me to the moon"  die draait waarschijnlijk ook in Nederland in de bioscoop. Wij genoten ervan eerder deze week.


Het is vakantie. Bijna iedereen is weg behalve Caroline en Casper. Caroline is net verhuisd naar een kleiner appartementje en Casper gaat pas over een paar weken met vrienden erop uit. 
Ik zal ze maar een keer uitnodigen op het eten deze week. 

4 opmerkingen:

  1. Stel je voor dat je nog dichterbij had gewoond, dan was de muziek nog harder geweest.
    Wel aardig van het buurmeisje de uitnodiging voor de lunch.
    Ja galmen in de gewelven is er storen als je gehoor niet zo goed meer is. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk die foto's van jou en de chef!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer even een inhaalslag gepleegd op je blog. Je schrijft altijd zo ge,ellis over jullie leven, ik lees het graag. Krijg niet automatisch jouw berichten door, blijft onverklaarbaar maar ik zoek je dus gewoon zelf op.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!