Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 3 september 2024

Off day


Heb jij ook wel eens zo'n dagje dat je alles "zat" bent?! Zelfs het typen wil niet lukken.. Ik ben moe van veel-te-veel reclames op alle media, ik ben moe van een incompetente regering die zegt voor het volk te zijn maar intussen zelf hun zakken vullen. Ik ben moe van de belastingsdienst die met de ene hand een toeslag geeft om het met de andere hand weer terug te eisen. Ik ben zelfs moe van het weerbericht dat zon voorspelt terwijl ik alleen maar wolken zie. Ik ben moe van me aanmelden bij de gym en dan een vervangster krijgen die het slecht deed. Ik ben moe van de mol die mijn hele tuin vernield. Ik ben moe van alle machines die heggen snoeien, gras maaien en werken aan fíetspaden die de hele zomer open hebben gelegen. Ik ben de gemeente zat die elke keer weer willen besparen op ...tja...alles. Nou ja, ik zit vandaag gewoon niet goed in m'n vel. Grrrr.

Ik ga de graskanten knippen en we wachten op iets wat de chef besteld heeft om de mol te vergassen. Iemand moet eraan geloven!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Je kunt beter een tijdje aan het strand gaan zitten, genieten van de golven en de rest maar even op zijn beloop laten. Hans

    @ waar zouden we zijn zonder de brandweer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ inderdaad een schande om zo een fietspad aan te leggen.

      Verwijderen
  2. De wereld zal niet beter worden maar morgen is er vast iets waar u weer blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat heb ik zeker wel eens. Maar het duurt nooit erg lang gelukkig. Wat Thérèse hierboven zegt, dat is de beste gedachte hierover.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed om eens een dag lang flink te grommen, hoor. Het moet eruit, zeggen wij hier in huis in dergelijke gevallen, want anders gaat het zweren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!