Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 21 november 2011

November, november, november.


Een hier bekende schrijver schreef dat een jaar 15 maanden had. Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, november, november, november, december! Vier keer november!  Mist en mist; de hele dag en hier op de avond is het zicht bijna nul. De temperatuur ligt op één graad; de schoorsteen trekt slecht in het begin vanwege het klamme weer. Ik steek de kaarsen aan; vind mijn warme sokken en kruip in de luie stoel. Ik heb november aan de waslijn gehangen!


4 opmerkingen:

  1. Ah, november, november, november en november. Hier is het ook al twee dagen mistig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo voelt het wel ja. Alhoewel ik januari ook bubbel ervaar ;)

    Vorig jaar was november verschrikkelijk, het heeft echt elke dag geregend. We hebben mazzel dit jaar.

    Ot: dank voor je felicitatie via mijn blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig loopt november hier al op zijn eindje... Voordeel van de mist: er staat weinig wind, dus kan ik lekker makkelijk fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is een vochtige boel, maar geef er toch de voorkeur aan. Twee keer per dag sneeuwruimen gedurende een maand of 4 is toch ook niet zo'n feest. En we hebben nog maar 3 keer dit seizoen ijs hoeven te krabben van de auto. Dus doe mij nog maar een paar maanden november en dan direct door naar maart ;D
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!