Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 10 april 2017

Gelukkig niet.


Gelukkig geen opname in het ziekenhuis. Terug op controle aan het einde van de zomer en dan kijken of ik geen blaasontstekingen meer heb gehad. Pfff. ik blij. Ik heb het niet zo op ziekenhuizen. Je wordt er ziek van, vind ik. (ik krijg nu een behandeling om de slijmvliezen dikker te laten worden).

Het weekend was er een van kinderen en kleinkinderen. Sandra en Peter moesten naar een feestje en Caroline kwam terug uit New York. Carl en Caroline bleven hier slapen. Caroline had last van jetlag en viel na het eten om zeven uur als een blok in slaap om pas de volgende dag rond het middaguur wakker te worden.




 Carl had er zich nog wel zo op verheugd dat ze weer thuis was.
Ach, wij keken "Danmark heeft talent" en hij had het rijk alleen.
Hij wilde niet op de foto.


Toen de ene familie weer naar huis was kwam de andere.
De zon scheen dus na een kop koffie (met rugbrødslagkage)
wandelden we naar Madsby park waar de Tarzanbaan weer open is.
We keken ook naar de schildpadden die op een hoopje door de zon werden verwarmd.



Na het gezamenlijke avondeten reden ze om acht weer naar Odense.




1 opmerking:

  1. Heerlijk Dorien dat je klachten op een mildere manier verholpen kunnen worden. En dan nog zo'n gezellig familieweekend er achteraan, genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!