Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 18 februari 2019

Divergens

De pers en de kijkers zijn het lang niet altijd met elkaar eens. Vanavond kijken we weer naar een aflevering van de Deense serie Badehotellet. De serie wordt enorm afgekraakt door de filmpers maar heeft hoge kijkcijfers. Ik vind het een gezellige serie, met een greintje serieusiteit. Mag het alsjeblieft!



Een uitgebloeide orchidee; een zon die achter de wolken verdween, een volle maan en een Deense vlag. Dit zie ik als ik uit het raam van mijn werkkamer kijk. De was is weer gestreken, kleine verstelwerkjes zijn klaar, de chef heeft de ramen beneden gezeemd.. (de buurvrouw kwam even op de koffie en zat gelukkig met haar rug naar het raam. Nu de zon weer naar binnen schijnt zag je dat de ramen vreselijk vies waren. Die wind ook altijd :-))



Caroline is geslaagd voor het theorie-gedeelte voor het rijbewijs.

Fijn! Gefeliciteerd!



En ik had mijn tante Joke aan de telefoon. Ze klonk wat triest, had pijntjes, voelde zich zo oud als Methusalem, maar toen ik zei dat we op de koffie komen hoorde je haar stemming veranderen. Zo blij met zoiets kleins...

1 opmerking:

  1. Wat mooi dat je tante Joke zo blij werd van je aankondiging om langs te komen zeg. Mooi om te merken dat je iets voor een ander kunt betekenen. Ik vind je uitzicht trouwens mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!