Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 3 februari 2019

Friends..


Mijn broers en zus wonen ver weg. Mijn hele, ooit zo grote familie woont ver weg. In ieder geval vind ik 750 kilometer best ver weg; als je in de VS woont dan heb je daar misschien een andere kijk op.
De chef heeft maar een hele kleine familie, die we slechts sporadisch zien. 
Dus natuurlijke samenkomsten en verjaardagsbezoekjes zitten er niet vaak in. 
Natuurlijk heb ik mijn kinders en kleinkinderen (Godzijdank!)...maar dan toch: Een mens heeft vrienden nodig. 
Daarom was ik ietwat uithuizig deze week.
Een etentje met de "alten" van het koor. Een koffieuurtje met de buurvrouw en een avondje buurten met mij oudste vriendengroep.

Nu kan ik er weer even tegen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!