Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 28 februari 2019

Met vereende krachten.

Heb jij dat nou ook? Van die vervelende apparatuur, waardoor schoonmaken een karwei wordt?!
Ik heb zo'n afzuigkap! 
De "vetzuigers" of hoe noem je die dingen ;-) zijn er gemakkelijk uit te halen, maar inzetten....grrr. 
De chef kwam net thuis en schoof het in een mum van tijd in elkaar. Ik werd er gewoon nijdig van! 

En dan onze dirigente. Die stuurde een aantal geluid-files via mijn mail. Files die ik eerst moest converteren van m4a naar mp3 en daarna op de website moest zetten (nieuwe opzet wordpress - maar gelukkig had ik een handleiding van zoonlief). 
Poeha, gelukt!

Weer even een vraagje van de dirigente: "wil je het ook op onze facebookgroep zetten"? Natuurlijk. Oeps; dat was echt niet zo eenvoudig als eerder. Ze hebben namelijk iets veranderd bij FB.  Vanwege zekerheid en zo al meer.
Ik had van alles geprobeerd en op het laatst kwam de chef met een oplossing. 
met m'n uilenbril op



Maar     er      gaat         wel    veel       tijd      inzitten........




Nog even tijd om te lezen in mijn zonnige hoekje.



twee boeken in de buurt maar ik las op m'n mobieltje

Gisteren was ik samen met Caroline naar de musical avond in het Tøjhus. Altijd zo gezellig!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!