Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 9 mei 2019

De laatste oppasdag.

Ik heb net de dekbedhoes plus handdoeken en meer witgoed in de wasmachine gedaan. Dadelijk even een rondje met de stofzuiger; bedden opmaken, koelkast opruimen en m'n spulletjes bij elkaar zoeken. Dat was het dan; laatste dagje "oppassen". 
Het vliegtuig van zoon en schoondochter landt om iets over enen, dus ik denk dat ze rond een uur of vijf hier thuiskomen. 
Nu doe ik even een verslagje met wat foto's:

Naturama in Svendborg.
Daar waren we zondag.
Leuk om te zien en ook leuk om te "spelen". Hier gaat het om je reactievermogen. Je moet immers snel reageren als je in een oerwoud loopt!


Dat met spelletjes was ook iets voor Philips Farfar.
Mijn dierbare echtgenoot, die toch maar de hele week alleen thuis was en ook nog eens een hoop opdrachten moest maken en verzenden. 


Ik fietste naar IKEA en liep een rondje.
Niks gekocht!


's Middags naar de handbaltraining.
Er was een nieuwe trainer; nu zijn ze met z'n drieën.
Gelukkig zijn er nog steeds mensen die dit vrijwillig willen doen.


Omhoog met die arm; gooien!
Vandaag had hij spierpijn ;-)

Ik maakte een frittata voor het eten omdat het een beetje laat was geworden.

1 opmerking:

  1. Is dat nou rookworst in die frittata? In Zweden kan je dat haast niet krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!