Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 28 juni 2019

De schoolvakantie is vandaag begonnen.


....en ik blijf voorlopig nog maar even in Denemarken.


  • Het is ten zuiden van ons landje erg warm - hier is het zalig weer (25 graden overdag en koele nachten).
  • Het is razend druk op de wegen naar het zuiden - hier ook hoor, maar files van ellenlange kilometers zijn er niet.
  • Men gaat naar een ander land voor de zon, om nieuwe dingen te zien en lekker (anders) te eten - hier fietsen we een rondje langs haven, strand en door de bossen. Ben ik goed tevreden mee.
  • Ik kan mijn kleinkinderen lekker op vakantie hebben. Gaan we wat leuke dingen doen - samen!


Bij de haven is altijd wel iets te zien:

Pauze aan boord.

Een kabelschip vaart uit.



Casper, die lange-lieve-knappe-slungel, 
kreeg zijn diploma voor een afgesloten tiende klas.
De ceremonie heet: "translokation".
 (ik vind dat het iets Harry Potters klinkt)
Van de ene location naar de andere; 
op naar het gymnasium!

2 opmerkingen:

  1. Ik las net in de krant een mooie uitspraak van Confucius:"De mens gaat reizen om wijs te worden. De wijze blijft thuis".....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!