Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 8 september 2021

Sing, sing, sing.

Wat is het toch fijn voor mensen als ik die van zingen houden. We zijn weer aan de gang, joepie! Op de algemene vergadering van afgelopen zondag sprak ik met Maibritt, die voorzitter is van het Postorkest. Ze zei dat ze de eerste keer dat ze weer konden oefenen met tranen in haar ogen had gezeten zo fijn was het om weer te kunnen spelen. Zo erg is dat niet bij mij, maar blij ben ik wel. Allereerst moest ik de gevraagde noten opzoeken en m'n tas uitmesten.


Dat had ik natuurlijk veel eerder kunnen/moeten doen.....Kleverige dropjes tussen mondkapjes, ielk. Nu dadelijk de nieuwe notenbladen op de website zetten zodat de andere koorleden ze kunnen downloaden. Dat is mijn taak namelijk, als webmaster.

En dan natuurlijk een foto van kleindochter Caroline, die deze week haar "fagprøve" heeft. Over ecologie en biodynamische groente en fruit dat het liefste ook door de plaatselijke landbouw geleverd wordt.


We zijn er natuurlijk naar toe gefietst en hebben het vragenlijst ingevuld. Poj poj, Caroline. De 12 oktober is het afsluitende examen en rond de kerst is ze klaar. Ik denk dat je het kunt vergelijken met een MBO in Nederland.


4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat er weer gezongen kan worden.
    Tas uitmesten, nu heb je de ruimte ergens anders voor nodig.
    Voor Caroline heel veel succes met haar handelstest, ze is goed bezig.
    Wel leuk dat ze via de poster zoveel aandacht krijgt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dorien,

    jaaaa... zingen!
    Die tas... hahaha... wat een lekker zooitje!

    En wat een knappe kleindochter!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou heb ik dit liedje in mijn hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=eYO1-gGWJyo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!