Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 5 februari 2022

Maat-verwarring.

Maat-verwarring oftewel "mål-forviring". Zo noemt de chef het en dan wijst hij (natuurlijk) naar mij. Toen we in Ikea die kastjes voor de bijkeuken kochten en ik de doos zag waarin het verpakt zat, dacht ik dat we de verkeerde te pakken hadden. Dit zag er immers veel te klein uit vooral ten opzichte van die grote platte doos waar de kastdeur inzat. Tja, het was de goede maat en de chef schudde zijn hoofd. "Jij en je opmetingen..."

Toen maakte ik een fotoboek. Dit keer moesten er foto's van drie jaargangen in en ik bestelde dus een...XXL formaat. Ik dacht er helemaal niet aan dat XXL de grootte van het boek bepaalde...niet het aantal pagina's.


Het werd daarom een erg groot boek met hele grote foto's.


Gelukkig zijn de foto's goed geredigeerd...door mezelf en met hulp van de grafiker eega.

Hij hielp ook met het redigeren van een van de songs voor het koor. 


Ik ben niet zo goed in het CorelDraw programma - Hij wel!

Thanks! (ook namens de dames van het koor).




2 opmerkingen:

  1. Het kan wel eens puzelen zijn met het zoeken van de onderdelen van een kastje.
    Een groot fotobog is ook mooi om de foto's te plaatsen.
    Gelukkig vermaak je je wel met andere. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dorien,

    dat is lang geleden: Corel-draw... wat deed ik daar ook al weer mee?
    Weet het niet meer...

    Maar dat je iets met de muziek mee kunt doen... dat weet ik eigenlijk niet.
    best handig!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!