Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 16 mei 2022

Als het koolzaad bloeit..

Als het koolzaad bloeit (er zijn zooooveel prachtige velden met koolzaad om ons heen. Veel meer dan ooit eerder) is het schooljaar voor de hoogste klassen in de grundschool (0 tot en met 10 klas) en de gymnasiale opleidingen ten einde.

Nu wachten de eindexamens.



De gymnasiale opleidingen vierden vandaag hun laatste schooldag met verkleedpartijen, gezamelijk eten en...natuurlijk een feestje de hele dag door. De foto's pikte ik van Facebook.

Vandaag de dag kun je (bijna) alles volgen op facebook, imstagram enz. 
Dat was vroeger wel anders..

Vroeger had je een dagboek. Ik tenminste wel. Dat dagboek was geheim; daar mocht niemand in lezen. NU: ligt alles open en bloot op het digitale net en het beste is als je veel lezers en "likes" krijgt.
Gekke wereld.

4 opmerkingen:

  1. Zijn prachtige koolzaadvelden als ze bloeien, ook hier in de Flevopolder veel te zien.
    Wat gezellig gymnasium studenten, echte piraten.
    Zeker een voordeel van boeven de vijftig zijn, ik heb niet eens een dagboek bijgehouden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje van die dames op de bank. Het is nog waar ook. Ik begon vaak met een dagboek vroeger. Drie keer enthousiast en dan weer niet. Best jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet ook zo van die prachtige gele koolzaadvelden. Ze zijn echt een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tekst bij de dames op de bank, tja, het is wel zo !
    Prachtig die koolzaad velden, genieten hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!