Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 31 oktober 2022

In een dag uit.

Ik had een beetje een "shit"dag gisteren. Kan gebeuren, nietwaar. Wat te doen? Ik kroop met een boek in m'n stoel en las het in een ruk uit. 450 bladzijden en oh-zo-spannend

Op mijn tablet las ik: De dochters van Foxcote Manor. Een heel ander boek dan ik had verwacht maar mooi en ook spannend.


Nog twee heb ik er ongeopend liggen. Verjaardags-kadootjes. Plus een boekebon!

Ik hoef me niet te vervelen nu de avonden langer worden.

Ik nestel me weer lekker in m'n stoel. Ook goed voor m'n lijf want de training/gymnastiek + dans was heftig vandaag!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt van je shit dag een mooie dag weten te maken.
    In een goed boek kun je helemaal weg dromen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om je op een vervelende dag gewoon even terug te trekken in een boek! Dat wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!