Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 27 december 2022

En vandaag..


Vandaag schijnt de zon, eindelijk. Met de kerst was het buiten donkerder dan donker maar gelukkig was het binnen warm, licht en gezellig. De chef is allang blij dat kerstmis weer voorbij is; hij vindt het altijd "een verzoeking". Ik hou er wel van. Zo zie je maar weer, iedereen is anders. Ik vind het heerlijk als de kinderen en kleinkinderen komen opdraven zowel op kerstavond als de twee kerstdagen daarna. We brengen veel tijd door met tafelen, ergo: ik moet weer gaan minderen ;-)



3 opmerkingen:

  1. Samen kerst vieren is gewoon het mooiste wat er is, dan maakt het weer ook niet meer uit.
    Ik begrijp Chef wel, vooral tegenwoordig. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 31 december is de laatste dag van het jaar in de gregoriaanse kalender en is dan ook oudejaarsdag. De overgang van het huidige jaar naar het jaar daaropvolgend.
      Verder weet ik het ook niet.

      Verwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!