Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 14 februari 2023

Ik had het kunnen weten!

We gingen naar de lofgeprezen, de lievelingsfilm van critici, de verzamelaar van 5 en 6 sterren in de diverse dagbladen: "The Banshees og Inisherin", mijn dochter en ik en we vonden de film: vreselijk. Saai, langdradig, een merkwaardig verhaal en niet eens van die prachtige natuuropnames waarvan verteld wordt. Tja, ik had het kunnen weten! De filmcritici en ik zijn nooit van dezelfde mening. Mijn dochter was het daarentegen volledig eens met mij. We hebben hem "uitgezeten" om daarna leker te gaan eten met z'n tweeën. 


Dat was veel gezelliger!

3 opmerkingen:

  1. Ook over een film mag je een eigen mening hebben.
    Bij zo'n film val ik in slaap. lol Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, de filmcritici en ik ook regelmatig niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat de film zo tegenviel, maar knap dat je hem helemaal hebt uitgezeten. Fijn dat er daarna nog iets volgde dat wel leuk was : )

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!