Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 30 maart 2023

Zitwerk

Ik heb de hele week al de ene klus na de andere gedaan. Alle ramen van binnen gelapt, kamer goed gepoetst. Badkamer een grote beurt gegeven. Keukenkastjes schoon gemaakt, een klein beetje tuinwerk gedaan en viooltjes geplant. Nu heeft mijn lijf wat rust nodig, kan ik merken. Ergo schreef ik vandaag faktures en deed wat andere boekhoud-dingen. 


En de chef stelde voor om vananvond een pizza te halen. Fast food is hier een zeldzaamheid, maar vandaag heel welkom.



👐👍👌☺




Oh ja, er waren ook genoeg andere dingen. Een gezellige avond met twee oud collegaas, de eerder beschreven lezing en gisterenavond gingen Caroline en ik weer eens naar een optreden van de studenten van de musical academie.




Iemand had afgelopen zondag een wildwaterbad, twee tenten en een sauna op het strand gezet. Alleen voor de genodigden.

Bij goed (droog) weer fietsen de chef en ik en ik wandel met en zonder de wekelijkse interval-club.


Ook hier is het voorjaar op komst. Deze foto is van een weekgeleden. Intussen is er een groene waas over de bomen gekomen

Ik voel dat ik echt een rustdag nodig heb en dan komt het eigenlijk goed uit dat het regent.


1 opmerking:

  1. Het lijkt wel of je last van de voorjaarsschoonmaak hebt, wel een goed teken.
    Gelukkig heb je ook ontspanning, maar niet op het strand. Hans

    @ het is best een hele stap om mobiel te blijven, maar het moet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!