Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 17 april 2023

Van ups en downs.

Oef, de gym was zwaar vandaag. Het heet niet voor niets "puls & styrke"(pols en kracht). Ik voel het nu al in mijn kuiten en mijn schouders. Dat wordt spierpijn morgen. En dat na een weekje overslaan vanwege tweede paasdag. 

"Nee, ik ga niet mee fietsen vandaag", zei ik toen de chef vroeg of ik meeging. Ik ken mijn grenzen 😄. Maar ja, hij was bij de garage om de winterbanden te laten vervangen door zomerbanden en hij had zijn beurs vergeten. Kom je hem even brengen, op de fiets. Dus.....🚲.....🚘


Vorige week verkochten we een printer; die linkse op de foto. Drie printers hebben we niet nodig nu we aan het minderen zijn en die linker was de oudste. Maar alsof de duivel er mee speelde ging de andere printer in staking. De chef probeerde van alles. Ook onze zoon kon slechts bevestigen dat het niet aan de pc lag, maar waaraan dan wel? De usb poorten? Getest! Niks nie. Tot vanmorgen toen de chef het nog een keer probeerde en hoezee, het zaakje werkt weer. Hij kreeg er zoveel energie van dat er intussen drie orders klaarliggen.

5 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig om aan je conditie te werken, morgen weet je waarom je het hebt gedaan.
    Dat is pech, kon je als nog op de fiets.
    Soms moet een apparaat even op adem komen en dan gaat het wel weer, net een mens. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ ik mocht niet van mijn ouders naar den Haag.

      Verwijderen
    2. Dat is het fijne van Denemarken, veel rustige wegen en mensen. :)

      Verwijderen
  2. Inderdaad, zo'n dingen zijn duivelswerk! Zo ergerlijk. Gelukkig weer van de baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het eerste dat ik altijd zeg als er iets het opeens niet doet: 'laat maar, morgen kijken we wel verder' en vaak doen dingen het dan opeens weer. Stekker eruit en nachtje slapen ;-) Is voor mensen ook heel goed eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!