Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 19 juli 2023

Opruimen en regelen.

Ik ruimde op in niet begonnen of niet afgemaakte breiprojecten. Ik hield er een pijnlijke pols aan over van al dat garen opwinden...ha!


 



Ik liet de poes binnen in het huis van de dochter. Die is op vakantie, Carl ook en Casper moet de hele dag werken.

En deze poes houdt er niet van om buiten te zijn als het hard waait of regent......

Voor vandaag had ik een afspraak gemaakt voor ons beiden met onze bank. Wij en onze vrienden en kennissen worden ouder en het aantal crematies neemt helaas toe (zoals Ritt Bjerregaard- een bekende politici zei : er zijn er niet zoveel meer die voor ons staan). Macaber?! Tja, Zo is het nu eenmaal in een mensenleven. Daarom hebben wij allebei een eigen bankrekening aangemaakt. Want als een van ons het loodje legt dan sluit de bank de gezamelijke rekening af. Boem! En dan sta je daar zonder een cent op zak. En nou ja, een tjek op van diverse andere posten was ook zo gek nog niet. 

3 opmerkingen:

  1. Ja, garen op winden, ik mocht vroeger mijn moeder helpen.
    Wat een lieve poes, een kortharige Europese.
    Oh, dat is wel vreemd de gezamenlijke rekening te sluiten bij overlijden. Hans

    @ Een vijver is wel een leuke ontmoetingsplek, mensen zitten er toch om te ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ triest dat er zijn die hun kinderen te gelden maken.

      Verwijderen
  2. Een vriend op hoge leeftijd zei eens over zijn eigen toen nog toekomstige verscheiden tegen mij: 'Ik sta wel in de rij maar ik ga echt niet voordringen, hoor'. Leuke poes is dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!