Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 16 augustus 2023

Gejat.

 

Nog even naar het strand fietsen met dit mooie weer. 

Een ijskoffie op het terras pakken.

En dan.......oeps, mijn fietshelm is weg! Gejat, gepikt, gestolen.😠😖

Hij hing aan het stuur; dat doe ik al jaren. 

Maar onze kleine stad is niet zo betrouwbaar meer als vroeger. Er wordt heel wat gestolen, vooral fietsen.  

Nu heb ik een nieuwe helm gekocht en voortaan moet 'ie maar mee naar binnen of in de fietstas.


Jammer.....

2 opmerkingen:

  1. Denemarken ken ik van de deur van de woning niet op slot doen, of gewoon open laten staan.
    Dat was toch heel normaal, maar helaas ook hier is het tij aan het keren.
    Hier kan het touwtje uit de brievenbus ook niet meer, jammer.
    Een afgesloten fietstas die vast aan je fiets zit is de oplossing, gebruik ik ook. Hans

    @ Ik hou van korte gesprekjes, vooral als de ander er ook plezier aan beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!