Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 14 september 2023

Volle dagen

De eerste vier dagen van de week vlogen voorbij. Vol met activiteiten; zo vol dat ik er best moe van ben. De auto moest weg gebracht (en gehaald) worden voor haar jaarlijkse beurt; de gymnastiek begon weer en Ulla kwam met mij mee naar huis voor een gezellige lunch. 's Avonds uit met twee oud collegae. Dinsdag was er werk aan de winkel in de zaak en ik ploegde me door de intervaltræning. Toen kwam de breiclub hier, Ik ging met een franse slag door het huis en later had ik een afspraak in de stad. Casper, onze oudste kleinzoon was jarig. Hij viert het zaterdag maar we gingen hem toch even feliciteren op de dag zelf. 21 jaar! Een heerlijke knul!

Tussendoor was er computerwerk, de chef kreeg het op z'n heupen en we deden tuinwerk-pfft, au m'n rug, en ik fietste naar het koor voor een paar uurtjes zingen. Er waren een paar wassen, cadeautjes die gehaald moesten worden en de gewone boodschappen.

Nu plof ik dadelijk in m'n stoel met een boek. Welverdiend vind ik zelf.




4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Casper, leuk hoor volwassen kleinkinderen! En wat een gevulde dagen had je, geef je zelf de tijd voor rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is wel wel fijn om gewoon bezig te zijn, dan vliegt de tijd voorbij.
    Van harte gefeliciteerd met Casper, mooie leeftijd en gek op jullie.
    Nu even in de ruststand. Hans

    @ uit een kroeg komen niet altijd de leukste mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt inderdaad als een volle agenda. Veel leesplezier en rust gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!