Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 15 oktober 2023

Iets té blijde laarsjes.

Een bijna-buurtje maakte deze foto en stuurde hem naar mij.
 "Kijk, jullie huis, met een regenboog eroverheen".
"Ik ga meteen de pot met goud zoeken" schreef ik terug.
Helaas; niet gevonden.



Nog meer regenboogkleuren. 
Ik kocht nieuwe laarsjes in vrolijke kleuren. Iets te vrolijk vond ik toen ik thuiskwam. het was net alsof ik hele grote voeten had; zo'n soort clownenvoet.


Geen probleem, ik (nou ja, de chef dan) verfde het gele zwart en nu "schreeuwen" ze niet meer. 

Jullie denken natuurlijk dat dat gele nou juist zo leuk was. Dat vond ik ook toen ik ze kocht, maar toen ik ze droeg niet meer. 


Maar zitten oh zo heerlijk! 


4 opmerkingen:

  1. Wat een slim idee om dat geel naar zwart te verven. Het blijven vrolijke laarsjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe blij kun je als laarsje zijn? ;-) Die knoop is nog geel. Kan dat wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie regenboog is al goud waard.
    Chef heeft gelukkig weer een oplossing, inderdaad zwart is minder dominant. Hans

    Ot. Je verzoekje van Taylor Swift ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werkelijk prachtige foto! En wat bijzonder dat hij eindigt bij jullie huis : ) Toch een leuke gedachte. Ik vind je laarsjes leuk. Ze doen me een beetje denken aan kabouters en sprookjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!