Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 28 oktober 2023

Na regen komt....

... nog meer regen zegt het weerbericht. Gisteren was het toch even droog en kon ik een boek ruilen dat ik voor mijn verjaardag kreeg, maar al had gelezen. Ik fietste terug langs de stadswal.

Nu ligt er weer een fijne stapel boeken. Het bovenste heb ik uit. Het was nr drie, het laatste van de serie om Oxen. Heel spannend en interessant. Geschreven door de journalist Jens Henrik Jensen. Het boek wordt momenteel verfilmd. Ik zag het eerste deel van de serie....Ik denk dat het geschreven verhaal beter is.  Zo is het vaak, nietwaar?!


Herfst. 
Lang donker 's morgens en vroeg donker 's avonds..
Ik vind het eigenlijk best fijn dat de wintertijd ingaat.
Ik bakte een echte "hollandse" appeltaart. 
Vanmiddag ga ik naar de "Krea-Messe", de grootste creatieve beurs van het noorden. Het beursgebouw, het messecenter, ligt hier bijna om de hoek; op loopafstand.

5 opmerkingen:

  1. Mmmmm, het is echt appeltaartweer. Dat zei ik gisteren nog, maar ik heb me beheerst. :-)
    Donderdag ga ik met een vriendin naar de KreaDoe in Utrecht. Dat is ónze grootste creatieve beurs. Ik heb een busreis geboekt, want dat eind met al die files zelf rijden na zo'n slenterdag zien we niet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lekker hoor, lezen en appeltaart. Wat moet je nog meer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier wening zonneschijn, wel veel regen.
    De stadswal is al helemaal in de herfststemming.
    Tijdens de donkere dagen is lezen met een stukje appelgebak wel een verademing. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje jaloers hier, dat jij zo'n mooie beurs om de hoek hebt. Ik zie zulke mooie beelden voorbijkomen op Instagram. Heb je nog iets leuks gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n stapel boeken die op je wacht..Laat buiten de storm maar waaien, binnen staat er appeltaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!