Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 30 november 2023

Koor en koud.

Hier staan we dan; de helft van ons "longenkoor". Lang niet alle leden hebben problemen met hun longen, maar zijn net als ik wat ouder en willen gewoon graag zingen.
Hier geven we een concertje voor de longenvereniging.
Heel gezellig, goed voor m'n stem en je maakt er meteen nieuwe kennisen.


Ik had de fiets genomen, want de auto was ondergesneeuwd en half bevroren. Terwijl we zongen kwam er meer sneeuw. Ik fietste de helft van het traject, de rest liep ik.


Thuis gekomen de inrit, en stoep sneeuwvrij gemaakt


Maar er viel meer sneeuw. Dus nog een keer ruimen.


Op zondag gaat het - volgens de vooruitzichten - dooien.
Sneeuw is mooi maar verdraaid lastig!

3 opmerkingen:

  1. Zingen is gezond, dat zie je maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het longenkoor, ik kan zo lid worden.
    Zingen geeft vreugde in het leven.
    Het is echt al een winter wonderland bij je. Hans

    @ ik snij me ook altijd met scherpe messen, pleisters binnen handbereik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi winterse plaatjes. Maar inderdaad, je moet er eigenlijk niet door moeten. Dan is het vooral lastig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!