Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 31 december 2023

Afsluiten en opnieuw beginnen.

 

De kalender/agenda van 2023 kan dicht.  Een boek vol met oude afspraken, herinneringen en reminders kan ik mijn grote kist achter de kast boven. Over een tijdje zal ik ze toch maar eens allemaal opruimen. Ze liggen er al vanaf het jaar 1986. Waarom eigenlijk? Tja...

Ik schreef alle nieuwe uitjes, verjaardagen en afspraken in het nieuwe "boek".

Op 7 maart kan ik dit verzilveren; mijn kerstcadeau van Caroline. Een toegangskaart voor de voorstelling "Avenue Q", samen met haar. Dat vind ik nou echt erg lief!

Aan de kaart kun je zien dat kleindochter linkshandig is. 


Er liggen ook twee toegangsbewijzen voor een avond met een Deense conferencier op 13 maart, gekregen van onze dochter en de chef heeft twee kaartjes gekocht voor een nieuwjaarsconcert in januari.
Fijn om naar uit te kijken.

De nieuwe scheurkalender kan weer aan het haakje in de keuken en die "saaie" gewone 2024 agenda is voor de firma. Hier schrijf ik o.a. het gedane werk in zodat ik later de faktura kan schrijven. De rechtse ligt altijd op het bureau voor privé dingen..


De boekhouding is ook bijgewerkt en 2024 kan worden afgesloten. 


We beginnen met een schone lei voor zover dat mogelijk is en ik wens al mijn lezers en Gelukkig Nieuwjaar.

7 opmerkingen:

  1. Van één ding heb ik al jaren spijt, namelijk dat ik in 2013 mijn agenda’s weggooide. Dus als ze niet in de weg liggen, laat ze dan maar lekker liggen.
    Verder las ik net spannend nieuws over het Deense koningshuis. Dat zal veel reuring geven volgend jaar. Oja, voor jullie natuurlijk veel liefde, gezelligheid en gezondheid. Ik heb je blogs met veel plezier gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je je agenda's nog hebt. Bij mij zijn ze na drie maanden weg.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, ik ben ook linkshandig en herken de kaart wel van je kleindochter haar schrijven.
    Het nieuwe jaar met een nieuwe agenda als opvolger van de oude.
    Een rustige jaarwisseling en een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het leuke van de oude muziekclips, je ziet jezelf er wel in terug. :)

      Verwijderen
  4. Wat een lief cadeau, daar kan je je lekker op verheugen. Ik ga straks ook mijn oude agenda wegdoen. En de kerstspullen gaan er ook uit vandaag! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Godt nytår Dorien. Wat een fijne dingen om naar uit te kijken heb je al op kunnen schrijven. En die agenda's, ik zou ze niet wegdoen hoor. Ik heb ze ook allemaal nog sinds we samen zijn, man en ik. En regelmatig worden ze erbij gepakt om iets terug te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb al mijn agenda's weggedaan. Keek er nooit meer naar om en ik heb samen met mijn man een digitale agenda.En als ik eens mij geheugen op wil frissen, dan fungeert mijn blogarchief prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!