Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 7 januari 2024

Een puzzel die niet opging.

Het vriest dat het kraakt en de trottoirs zijn op veel plaatsen net een ijsbaan. Sneeuw die blijft liggen, vorst en kou... 


...dan maar puzzelen. Mijn favoriete januari.bezigheid. Dit keer eentje van slechts 500 stukjes. Oeps: de puzzel heeft een foutje. Twee dezelfde rand-stukjes maar die onderaan in het midden zit er niet bij.


Nu kan een mens natuurlijk teruggaan naar de winkel om te klagen, maar ach, zo'n puzzel leg je toch maar een keer en het was geen dure.
Het wordt vandaag een boeken dag denk ik. 

4 opmerkingen:

  1. Maar toch wringt het, een stukje dat ontbreekt, niet?! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het de komende week winters weer, zal wel minder erg zijn dan in Denemarken.
    Beter de puzzel een stukje mist, is overkoombaar. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is wel jammer. Maar inderdaad zijn er erger dingen. Ik ben ook aan een puzzel begonnen, ook eentje van Jan van Haaster. Ik begon met onze kleindochter die hier logeerde, maar nu ze weg is vind ik het veel minder leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!