Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 23 januari 2024

Ik verlies mijn tijd...;-)

Oeps, ik ben weer aan het puzzelen. Voordat ik er weet van heb zijn er een paar uurtjes plotsklaps verdwenen..


Gelukkig is er de gymnastiek op maandag en het interval-wandelen op dinsdag, vandaag dus. Het waaide flink maar het was zonnig en 7 graden. We waren met 25 wandelaars. Heuvel op en heuvel af; polsslag omhoog en en de beentjes vooruit.  


Ik zit dus toch niet de hele dag aan tafel. 


Wat is het fijn dat er nu een zee van licht is met die goeie nieuwe lamp boven de tafel. "Ik leg een puzzel om de lamp te testen", zei ik tegen de chef.😄

Maar eerlijk is eerlijk; ik ben ook nog aan het breien; ik lees een goed en spannend boek en zie een tv serie samen met de chef. Het stof kan wel even blijven liggen...

5 opmerkingen:

  1. Met puzzelen breng je wel je tijd door.
    Beweging is nooit verkeerd.
    Goede verlichting is steeds belangrijker als we ouder worden. Hans

    @ de gemeente wil de ijsbeer niet kopen, gezien de klachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ ik ga weer voor de overwinning van de diabetes.
      De andere van Herman moet is zelf een plaatsje geven.

      Verwijderen
    2. Techneut ben ik zeker, ik geniet van techniek.

      Verwijderen
  2. Ik ben al ongeveer drie weken net zo ver als jij op de eerste puzzelfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om af en toe even iets voor jezelf te doen. Ik vind je verhalen altijd erg leuk en vind het mooi dat je echt helemaal ingeburgerd bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!