Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 26 januari 2024

Vrijdag, poetsdag.

Vrijdag is meestal de enige dag in de week waarop ik nergens heen ga. 

En zo werd de vrijdag  poets-dag.  

Gisteren was het bv. koor-dag. Ik maakte snel een foto van een aantal mede zangers.

Kijk eens hoe de nieuwe lamp weerspiegelt in het raam.

Ik maakte de haard schoon, ging met een franse-slag de kamer door met de stofzuiger. Ik verschoonde de bedden, ruimde de was op en hing een nieuwe was op. 
En elke keer kwam ik langs de puzzel...
Ach, dacht ik bij mezelf, het is zo donker vandaag. Regen, harde wind. Je ziet echt niet of de ramen gelapt zijn of er stof ligt. Dus....

(De chef was naar de opticien in de stad en hij had daarna een klusje bij de hulp-centrale).

Zat ik maar weer"eventjes" hier 😁

2 opmerkingen:

  1. Een puzzel in wording is een echte verleider!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het elke dag een beetje poetsdag, doseren gaat mij het beste af.
    Maar samen zingen is goed voor een mens.
    Langs de puzzel lopen is ook een stukje aanleggen.
    Hoop dat Chef zijn ogen stabiel zijn gebleven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!